New appointment Ric van Slooten

USoft strengthens global aviation growth with the appointment of Ric van Slooten

USoft, a global software provider, appointed Ric van Slooten as Business Development Manager as of June 15, 2017. Ric will be responsible for the development of the global growth in the aviation industry with USoft's software platform for real-time decision making.

From volume to value with real-time decision making software

Imagine a flight is delayed. This delay has effect on various airport areas. Such as; the impact on luggage handling, consequences for capacity, planning and resources. The USoft real-time decision-making platform enables airports and airlines to analyse vast amounts of seemingly unrelated data from different sources in real-time to support operational managers in their decision-making process for improved efficiency.

Ric brings extensive experience and track record in selling complex software. Ric van Slooten comments "I am looking forward to expanding USoft’s global aviation market. With our software, we enable airports and airlines to become smarter and more efficient in their operational processes and to support their digital ambitions and the ultimate passenger experience."

English press release

Nederlands persbericht

USoft zet internationale groeiambitie in de luchtvaart door met aanstelling Ric van Slooten

USoft een wereldwijde softwareleverancier heeft per 15 juni 2017 Ric van Slooten aangesteld als Business Development Manager. Met zijn aanstelling wordt Ric verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de groeiambitie van USoft in de internationale luchtvaartindustrie met haar software platform voor real-time besluitvorming.

Van volume naar waarde met real-time besluitvormingssoftware
Stelt u zich voor, een vlucht is vertraagd. Dit heeft consequenties voor diverse onderdelen op een luchthaven. Zoals; wat is de impact voor de bagage afhandeling, wat zijn de consequenties op de capaciteit, planning en personeel? Het software platform van USoft stelt luchthavens en luchtvaartmaatschappijen in staat om grote hoeveelheden gegevens uit verschillende bronnen real-time te analyseren en operationele managers direct in hun besluitvormingsproces te ondersteunen.

Ric heeft ruime ervaring en trackrecord in het verkopen van complexe software. Ric van Slooten over zijn aanstelling “Ik ben zeer verheugd om bij USoft de internationale luchtvaartmarkt verder uit te bouwen. Met onze software kunnen we luchthavens en luchtvaartmaatschappijen slimmer en effici├źnter maken in hun operationele processen en ondersteunen in hun digitale ambitie en ultieme passagierservaring”.

Aviation, Complex Event Processing, Customer Experience, Decision-making software, Software